2012. október 3., szerda

Dekoráció október 6-ra

Ma elkészültem az október 6. dekorációval.

Egész'  mást csináltam, mint tavaly. Tavaly az egész aulát díszítettem keresztben. Most az egyik faliújságot dekoráltam. A tavalyi ütősre sikerült, az idei kicsit szomorkás, búsongó, inkább romantikus.
Szándékosan készítettem gyökeresen mást. Nem jó, ha ugyanott , ugyanolyan stílusú a dekoráció. 
Előszedtem az évek alatt gondosan összegyűjtött anyagokat.
Néhány évvel ezelőtt a Március 15-én akadály versenyt rendeztünk. Az egyik feladat, egy honvéd zászló készítése volt. Ez abból maradt meg.
Az ARAD tábla egy eléggé idő rágta lécből, temperával festve és egy kicsit megcsiszolva készült.

Hangulatot, érzést szerettem volna kifejezni ezzel a kicsit romantikus dekorációval.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése