2012. szeptember 23., vasárnap

Az osztály díszítése - The class decoration



Sokat gondolkoztam az ez évi dekoráción. Igen én. Az osztályom nem volt hajlandó még a gondolkodásra sem. 
Megértem, hogy nem lelkesek. A tavalyi dekorációt az évzáró után valakik leszaggatták és összetépték. Nagyon sajnáljuk!
Az ötletet itt  találtam még a nyáron.

Nem tudtam, hogy felhasználom-e, csak megtetszett. Nem csak az ötletes, színes virágok. 
Hanem a levelekre írt "vallomások" is. 
Arra gondoltam, valami hasonlót készíthetnénk mi is. 
Az már egészen biztos, hogy határidőre nem leszünk készen. Elkezdeni akkor is el kell kezdeni. Legalább az igyekezet...
Alapanyagnak kicsit nyomott, szövetmintás maradék tapétát használtam.

Ezt festettem.
Most is színezőpasztát használtam. A színek keveréshez közönséges eldobható műanyag tányérokat.

Igazából nem is kevertem ki előre a színeket. A papíron keveredtek. Ettől szép cirmos lett. Háromféle színösszeállítást készítettem, plusz a zöldet a száraknak és leveleknek. 

Száradás után a virágok szirmait kivágtam.

Ragasztópisztollyal ragasztottam fel egy kerek alaplapra. 
A második sor szirmait középen bevágtam és összeragasztottam. Ettől kagylós lett. Visszahajtottam és a szélét az alsó sor sziromhoz ragasztottam.
Az utolsó sor szirmot csak begyűrtem és így ragasztottam fel.
Úgy terveztem, a virágok közepét én is muffin papírból készítem. (Rengeteget vettem egy akció alkalmával. De közben kiszerettünk a muffínból.)
Így a maradék festett tapétából kerek lapokat vágtam ki. Középen összefogtam és a virág közepébe ragasztottam.


Majdnem kész. Már csak a szárat kell kivágni és a leveleket befejezni.

Holnap csak fel kell tenni. 
Hogy a levelekre mit írunk? Ez még vita tárgya. Mondjuk nincs sok idő ezen vitázni!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése